Munajat Rakyat Di Stadium Perak

Written By marhain jelata on 16 Julai 2008 | 2:24:00 PG

Tarikh : 17 Julai 2008
Bermula : 7.00 petang
Tempat : Stadium Perak

Tentatif

Berbuka Puasa
Solat Maghrib
Tazkirah oleh Ustaz Suaid Din (Ketua Dewan Ulama' PAS Perak)
Solat Isya'
Solat Hajat & Munajat Rakyat


Ceramah

Penceramah 1 :
YAB Dato' Seri Ir. Hj. Mohd Nizar Jamaluddin
Penceramah 2 :
Al-Fadhil Ustaz Haji Ahmad Awang

UMNO/BN sedang berusaha untuk menggugat Kerajaan Pakatan Rakyat negeri Perak berikutan kenyataan Dato' Seri Tajol Rosli mengenai kemungkinan kerajaan sekarang akan tumbang pada atau sebelum 31 Julai ini.

Sumber pasberuas.blogspot menyatakan bahawa UMNO/BN sedang giat berusaha memujuk 3 ADUN Pakatan Rakyat untuk keluar parti menjelang tarikh tersebut. Isu ini hangat dibualkan di kalangan rakyat negeri Perak terutama berkenaan sejumlah besar wang yang didakwa cuba diumpan kepada beberapa orang YB Pakatan Rakyat.

Sehubungan dengan itu Dewan Ulama' PAS Perak mengumumkan penganjuran majlis munajat rakyat pada 17 Julai (Khamis) ini bertempat di Stadium Perak, Ipoh. Program tersebut akan bermula dengan majlis berbuka puasa diikuti solat maghrib dan tazkirah. Solat hajat dan munajat rakyat akan diadakan selepas solat Isya'. Program akan diteruskan dengan ceramah oleh YAB Menteri Besar dan Pesuruhjaya PAS Perak selepas selesai munajat.

Ahli-ahli dan penyokong PAS diseru supaya berpuasa pada hari tersebut dan hadir beramai-ramai ke stadium untuk berbuka puasa dan mengikuti aturcara sehingga selesai. Penganjur menyeru supaya semua yang hadir dapat membawa juadah berbuka puasa dan sejadah.

0 ulasan:

Catat Ulasan